Strona główna  | FAQ  |  Szukaj  |  Użytkownicy  |  Grupy   |  Rejestracja  |  Profil  |  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  |  Zaloguj

 problem w episode two- vortigaunt i Alyx nie idą za Gordonem Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Kovu
Świeży Headcrab



Dołączył: 24 Paź 2007
Skąd: Kraków



PostWysłany: Sro Paź 24, 2007 13:19 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

V-tam. Obserwuję to forum od dłuższego czasu, ale dopiero problem z grą zmusił mnie do rejestracji (mała ilość wolnego czasu itp. nie pozwoliły brać aktywnego udziału w życiu forum).
No ale do rzeczy. Mam problem w miejscu, kiedy po obejrzeniu przemarszu combine przez most podążamy w stronę torów (przechodzac obok trzech dudników). Vort i Alyx idą co prawda za mną (w sporej odległości), ale zatrzymują się przy drugim (środkowym) dudniku, wybijają wszystko co żyje i koniec. Zamierają bez ruchu i ani myslą iść za mną dalej. Czytałem, że kiedy dojdę z resztą towarzystwa do torów, z kopalnianego szybu ma wypaśc antlion guard - nie wypada, ani nic innego się nie dzieje Smutny. jak podejrzewam to wina, że docieram tam sam a nie z towarzyszami Oczko.
Miał koś z was taki problem?
Jak go rozwiązał?
Jeśli brak pomysłów to bardzo proszę o save'a z momentu, kiedy akcja już jednak rusza dalej na maila kovu_killaruna (małpa) tlen.pl
Z góry THX za każdą formę pomocy!
Pozdrav
PS. Sprawdziłem jeszcze - wgranie starego save'a i przechodzenie fragmentu gry od nowa nic nie daje - dalej się zatrzymują, a na moje "poganianie" raczy odpowiedzieć tylko vort, coś tam bo swojemu burcząc Smutny
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailNumer Gadu Gadu
Parabola
Headcrab który daje
Ostrzeżenia: 4


Dołączył: 21 Paź 2007




PostWysłany: Sro Paź 24, 2007 13:28 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Normalka, Alyx i zielony kompan zostają ciut na tyle bo ataki antlionów są dosyć nachalne. Sprawdź czy postacie po prostu nie zablokowały się po drodze (ugrzęzły przy pustakach, bądź beczkach). Poza tym jak ja grałem oni zostali na tyłach, ja doszedłem do końca kanionu i wyleciały guardy z kopalń.

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
AwM
Fast headcrab



Dołączył: 01 Maj 2007
Skąd: Limanowa

Steam ID: awm591
Xfire: awm505
PostWysłany: Sro Paź 24, 2007 13:30 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Antlion Guard wypada dopiero gdy wejdziesz za tory prowadzące do kopalni, po prostu prze nie przejdź, obok tego wagonika pośrodku.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
Kovu
Świeży Headcrab



Dołączył: 24 Paź 2007
Skąd: Kraków



PostWysłany: Sro Paź 24, 2007 13:32 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Właśnie w tym rzecz, że stają na otwartym terenie w różnych miejscach, więc raczej się nie blokują. A guardów jak nie było tak nie ma, choć dobijam się do nich beczkami, nawet na noclipie robię im włama do nory Rozbawiony Gordon Nie ma jak ich zmusić do pojawienia się Smutny.
Pozdrav
PS. Przelazłem już dawno - oblazłem całą lokację, wcisnałem się w każdy mozliwy kąt - nie wyłażą Smutny
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailNumer Gadu Gadu
Parabola
Headcrab który daje
Ostrzeżenia: 4


Dołączył: 21 Paź 2007




PostWysłany: Sro Paź 24, 2007 13:33 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Masz oryginalną grę? Jeżeli tak, to musisz po prostu przejść przez tory i tyle.

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
Fr0styyy.
Bad Company 2 Headcrab
Ostrzeżenia: 3


Dołączył: 03 Maj 2007
Skąd: Stargard Szczeciński

Steam ID: marco562

PostWysłany: Sro Paź 24, 2007 13:34 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

A może masz korsarza?


Edit: Nie, nie trzeba ;P

Pomógłbym jakoś, ale nie kupiłem jeszcze Orange Box xD

_________________
ImageImage

Ostatnio zmieniony przez Fr0styyy. dnia Sro Paź 24, 2007 13:36, w całości zmieniany 2 razy
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailNumer Gadu Gadu
Kovu
Świeży Headcrab



Dołączył: 24 Paź 2007
Skąd: Kraków



PostWysłany: Sro Paź 24, 2007 13:34 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Mam oryginalną (jak będą wątpliwości to mogę sobie z nią fotkę strzelić czy jakoś tam udowodnić, że to oryginał Gordon jest trendi ), ale problem jak był tak jest Smutny
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailNumer Gadu Gadu
Parabola
Headcrab który daje
Ostrzeżenia: 4


Dołączył: 21 Paź 2007




PostWysłany: Sro Paź 24, 2007 13:38 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Ja pamiętam, że po prostu gnałem przed siebie po tym jak mnie horda antlionów zaatakowała. Trochę ich poturbowałem gravity gunem + beczkami, strzelbą parę razy i biegłem do windy (którą trzeba rzecz jasna naprawić) i wyskoczyły te 2 bydlaki na mnie. Reinstall?

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
Kovu
Świeży Headcrab



Dołączył: 24 Paź 2007
Skąd: Kraków



PostWysłany: Sro Paź 24, 2007 13:51 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Naprawić? Możesz rozwinąć, jak tego dokonać Oczko
Nie kracz nawet o reinstalu - pochlastałbym się Oczko
PS. Znaczy jak naprawić już wiem - ale wleźć za tą siatkę za którą jest drabinka nie potrafię :/
PSS. Gdyby jednak ktoś miał cierpliwość opisać ten fragment krok po kroku, jak debilowi - byłbym wdzięczny :/. Albo save'a udostepnić Oczko
W życiu z żadną częścią HL nie miałem żadnego problemu, a tu się tak pokręciło :/
Pozdrav
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailNumer Gadu Gadu
Sorcerer
Najstarszy z Headcrabów



Dołączył: 15 Maj 2007
Skąd: Gallifrey

Steam ID: - Sorcerer -

PostWysłany: Sro Paź 24, 2007 14:48 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Ja w EP1 miałem taką sytuację, że Alyx nie wyskakiwała z kratki na suficie. Pomogło cofnięcie się kilka save'ów wcześniej. Ale naprawdę spory kawałek, bo inaczej mogłem sobie czekać w nieskończoność.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
Archon
Świeży Headcrab



Dołączył: 20 Wrz 2007
Skąd: Ostrołęka



PostWysłany: Sro Paź 24, 2007 15:31 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Daje ci ten Save gdzie zaraz po tym jak antguardy wyszły z tego czegoś. Zostawiłem ci dużo naboi. Wrzuć te pliki do SAVE
Tu masz 2 linki
http://rapidshare.com/files/64838930/Save_antguards.rar
http://files.filefront.com/Save+antguardsrar/;8876463;/fileinfo.html
Miłego grania
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
Kazio
Dojrzały Headcrab
Ostrzeżenia: 1


Dołączył: 27 Maj 2007
Skąd: Z Torunia oczywiście

Steam ID: Prawdopodobnie Kazio.

PostWysłany: Sro Paź 24, 2007 16:06 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Myślałem, że w temacie, będzie coś takiego, że w ogóle oni nie chcą się ruszyć. Ai_disable Ai_resume Bardzo szczęśliwy

_________________
Chętnie chciałbym mieć coś w podpisie.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Kovu
Świeży Headcrab



Dołączył: 24 Paź 2007
Skąd: Kraków



PostWysłany: Sro Paź 24, 2007 19:01 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Wielkie dzięki/hvala ljepa!!!
Jak przejdę raz grę i zaspokoję swoją ciekawość, to będę próbował rozwiązać ten problem "uczciwie" Oczko
Pozdrav
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailNumer Gadu Gadu
AwM
Fast headcrab



Dołączył: 01 Maj 2007
Skąd: Limanowa

Steam ID: awm591
Xfire: awm505
PostWysłany: Sro Paź 24, 2007 20:20 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Proponuje po prostu dać Nowa Gra i zacząć od trzeciego etapu, będzie to akurat przy moście z wojskami.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
Kovu
Świeży Headcrab



Dołączył: 24 Paź 2007
Skąd: Kraków



PostWysłany: Czw Paź 25, 2007 12:14 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

AwM napisał:
Proponuje po prostu dać Nowa Gra i zacząć od trzeciego etapu, będzie to akurat przy moście z wojskami.

Tak też zrobiłem, przy okazji poczytałem sobie komentarze twórców Szczęsliwy Gordon
Problem rozwiązał się w prosty sposób - przy wyjściu z szybu, przed ujrzeniem kombajnów na moście musiałem po prostu poczekać, aż Alyx i vort dołączą do mnie i coś tam pogadają, a później lecieć do dolinki (za pierwszym razem leciałem nie patrząc nawet na most - to było przyczyną problemów). Nawet w komentarzach było mówione, że wszyscy ich testerzy widząc "zaporę" z beczek przystawali i patrzyli na most Oczko. Widać ja jestem inny, bo w lot wywaliłem beczki i popędziłem dalej Oczko.
Mam nadzieję, że mój przykład posłuży innym niecierpliwym nerwusom, którzy nie chcą iść po wytyczonej przez Valve ścieżce Gordon wywiesił jęzor
W każdym razie jeszcze raz THX za podpowiedzi i przede wszystkim za save Oczko
Pozdrav
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailNumer Gadu Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Forum działa na skrypcie phpBB © 2001-2007 phpBB Group :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)